Friday, March 14, 2008

Saul. Drumul spre lumina (juma' de roman) 14

„You have new email!”

Read.

„Salve S.!
Ce mai faci, omule? Cum o mai duci? Nu te-am mai auzit de foarte mult timp. Ai dispărut complet de pe toate căile şi nici măcar bitul singuratic nu te-a mai zărit :). E timpul să dai raportul! Cum, unde, când, cu cine, de ce…
G.”

Reply.

„Hait, Good Morning!
Raport despre răceală: se anunţă vremuri mucoase, cu averse de strănuturi şi pe alocuri vânturi. Da’ vorba ceea: mai tuşeşte, mai beşeşte, ăsta-i semn că mai trăieşte! Nu, pe bune, încă mai am probleme şi mă întreb dacă nu voi ajunge iar pe injectabile…şi herr doktorii habar n-au. Poate am un pui de SIDA, ceva…
Raport de lucru: am sărit deja peste două zile de lucru, n-am fost în stare să mă conving să merg. Până şi tavanul e mai fascinant decât prezentările pe care trebuia să le fac.
Raport de psihic: nashpa.
Raport de raport: mă lupt cu morile de vânt. Mă lupt cu mine şi cu ideile mele. Între raţiune şi simţire. Între durere, acceptarea ei, credinţă şi trădare. Te doare mintea!
Raport ca vai de mama lui: vezi mai sus.
Şi acum, copii, dacă aţi înţeles ceva, să trecem la întrebări: tu? (versiunea mai lungă dacă se poate :)
Ar mai fii, da’ poate altădat’…
Să fii cuminte şi să faci frumos!
S.”

No comments:

Post a Comment